Firaxis: mody w XCOM-ie? Technicznie jest to możliwe
- Technicznie, oczywiście, są szerokie możliwości wsparcia UDK, modów i tego typu rzeczy - mówi Garth de Angelis, producent i projektant XCOM-u ze studia Firaxis Games. - Gdybyśmy się na to zdecydowali, musiałoby być to wykonane właściwie. Musielibyśmy dostarczyć narzędzia i wsparcie na odpowiednim poziomie. To wymaga czasu, a my obecnie skupiamy się na innych sprawach - wyjaśnia.- Problem stanowi fakt, że nasz edytor map nie jest tylko naszym edytorem map - kontynuuje starszy projektant Anand Gupta. - Trzeba wykonać mnóstwo rzeczy przed i po, żeby mapy były grywalne. Nie jest to takie proste, jak w przypadku edytora w Unrealu - dodaje. A de Angelis kwituje: - Nie zajmujemy się tym obecnie, ale nie chcemy tego definitywnie wykluczać.
Źródło:
Patryk Purczyński - gram.pl 2013-09-02 18:05:06